Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Design megafonu
Klas, Juraj ; Buganská, Tamara (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá designom megafónu. Cieľom bolo navrhnúť megafón, vyznačujúci sa atraktívnym, súčasným designom reflektujúcim dynamický charakter prístroja, ktorý však neprekračuje hranice účelnosti. Najdôležitejšími zreteľmi práce pritom boli zjednotenie tvaru do celistvej kompozície, dôraz na správnu ergonómiu, redukcia nadbytočnej hmoty a vytvorenie účelnej a tvarovo čistej dynamickej kompozície. Parametre prístroja vychádzajú zo súčasných profesionálnych megafónov, je vyhotovený z ABS plastu a polykarbonátu, napájany je li-ion akumulátorom. Návrh je zameraný na zásahové jednotky a organizátorov kultúrnych či športových podujatí. Do produktového segmentu, pre ktorý je typická tvarová agresivita, vnáša eleganciu a ľadnosť, čím má za cieľ zlepšiť komunikáciu medzi organizátormi a publikom.
Design megafonu
Klas, Juraj ; Buganská, Tamara (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá designom megafónu. Cieľom bolo navrhnúť megafón, vyznačujúci sa atraktívnym, súčasným designom reflektujúcim dynamický charakter prístroja, ktorý však neprekračuje hranice účelnosti. Najdôležitejšími zreteľmi práce pritom boli zjednotenie tvaru do celistvej kompozície, dôraz na správnu ergonómiu, redukcia nadbytočnej hmoty a vytvorenie účelnej a tvarovo čistej dynamickej kompozície. Parametre prístroja vychádzajú zo súčasných profesionálnych megafónov, je vyhotovený z ABS plastu a polykarbonátu, napájany je li-ion akumulátorom. Návrh je zameraný na zásahové jednotky a organizátorov kultúrnych či športových podujatí. Do produktového segmentu, pre ktorý je typická tvarová agresivita, vnáša eleganciu a ľadnosť, čím má za cieľ zlepšiť komunikáciu medzi organizátormi a publikom.
Význam mobilního telefonu v životě mladých Rusů
Faiklová, Iva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Melniková, Lea (oponent)
Mobilní komunikace se stala nezbytnou součástí života a pro mnohé se stal mobilní telefon součástí životního stylu. Pro mobilní operátory je to zase velmi lukrativní obchod. Ruský trh je specifický nejen svojí obrovskou rozlohou, ale také možnostmi, které v případě úspěšně zvládnutého vstupu představuje. Trh s 142,8 mil. obyvatel je zároveň i pomyslnou vstupní bránou na trhy mobilních operátorů v celém SNS, a to je opravdu neodolatelná výzva. Chtějí-li případní zájemci z řad zahraničních společností, ale i ti, kteří jsou na ruském trhu již mnoho let, nabídnout správné služby, které zákazníci opravdu uvítají, musí je dobře znát. A aby své potenciální i stávající klienty mohli mobilní operátoři pochopit, musí vědět, co jejich klienti chtějí. Právě analýza těchto potřeb, zvyků, požadavků a očekávání klientů mobilních operátorů je cílem této diplomové práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.